Friday, January 16, 2009

projek serai..........

salam......aku pn x tahu ...knp aku boleh terlibat dgn projek serai ni...start dr bulan 11 ari tu....aku trpkr utk projek ni... masuk dlm forum bj utk mncari maklumat & idea...mulanye dlm benak fikiran ku adalah cili.....tp sesudah mengkaji sedlm2 nye serai juga mnjadi pilihan aku...mngkin sudah jodoh...aku tnye otai batu pahat serai ni pasaran dia unlimited , terutama serai gajah .....bermula lah episod ku mncari tanah....pusig sana pusing sini sampai plentong,megah ria,bestari perdana akhirnye cahaya baru jugek yg ade, tu pn abg ipar aku yg bg lubang klu x trkubur jugek hasrat aku....pd mula nk pjk 5 ekar aje....entah mcm mane deal pnye deal, 7 ekar terus aku dgn partner2 aku kebas,senang cite lg pn tuan tanah suruh ambik 7 ekar senag kira nk pajak......aku buat kerja ni share 4 org ...bersambung lg.....mata dah letih....nnti aku update....

No comments:

Post a Comment